Tlenoterapia hiperbaryczna – sposób na odchudzanie

Mateusz Nowak
18.05.2021

Lato za pasem, a my wciąż mamy zimowe zapasy? Niestety pandemia w domu i dodatkowo zimowe, ciemne wieczory skłaniają do spożywania przekąsek, które potem zalegają nam na brzuchu i boczkach. Co możemy z tym zrobić?

Siedzenie w domu, zamknięte restauracje, siłownie i baseny jeszcze bardziej niż wcześniej wywołały zalegający tłuszczyk. Powoli obostrzenia są luzowane, zatem wkrótce będziemy mieli szansę ćwiczyć na basenie, na siłowni, fitnessie. Co możemy zrobić by schudnąć, przyspieszyć metabolizm i wyglądać lepiej?

Jeśli chcemy przyspieszyć metabolizm warto skorzystać z zabiegów tlenoterapii hiperbarycznej. Ma ona pozytywny wpływ na natlenienie tkanek i dobry przepływ krwi. Dzięki temu spalanie tłuszczu jest bardziej efektywne. Więcej informacji możemy uzyskać tu: http://tlenowyzakatek.pl/

Oczywiście nie zaszkodzi nam również zdrowa, zbilansowana dieta – lekka i lekkostrawna. Nawet samo wyeliminowanie wieczornych przekąsek powoduje znaczny spadek wagi. Warto też pamiętać o wodzie. Im więcej jej spożywamy, tym lepszy metabolizm. Woda pozwala na pozbycie się toksyn, których zaleganie niestety powoduje nadwagę i słabe samopoczucie. Same przekąski to nie wszystko. Możemy je wyeliminować, ale jeśli jednocześnie zjemy dwa ciężkie obiady to naprawdę nie pozbędziemy się zbędnych kilogramów.

Ważna jest również aktywność fizyczna, która w najbardziej efektywny sposób pozwala na zrzucenie zbędnych kilogramów. Ćwiczenia w domu, w plenerze, na siłowni, lub poprzez fitness na pewno nam nie zaszkodzą, a poprawią kondycję i metabolizm. Pojawiły się również ciekawe aplikacje pozwalające ćwiczyć dosłownie kilka minut dziennie. Każda aktywność jest zdrowa. Nawet te kilka minut to więcej niż nic. Jeśli nie mamy możliwości ćwiczenia lub mamy przeciwwskazania do tego, można również po prostu spacerować. Spacer na świeżym powietrzu również buduje naszą odporność, co szczególnie teraz ma niebagatelne znaczenie.

W jakim czasie uzyskamy efekty? To zależy od wielu czynników: od stopnia nadwagi, od predyspozycji, wieku, aktywności jaką wykonujemy itd. Warto jednak zwrócić uwagę, że przy zbilansowanej diecie i aktywności fizycznej możemy uzyskać efekt już po miesiącu. Warto zauważyć, że dodatkowym pozytywnym efektem aktywności i zrzucenia wagi jest uczucie lekkości i lepsze samopoczucie.

Zatem do dzieła.

Artykuł partnera.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.